Azi l-am sabotat pe Mircea Staicu si sunt foarte satisfacut.

Dragi tovarasi, in sfarsit m-am razbunat. Mi-am trimis baietii sa taie anvelopele de la toate masinile pe care le folosea Mircea in campanie. In sfarsit i-am aratat ca nu sunt un las. Sunt satisfacut complet de rezultate… acum ca l-am blocat cateva ore bune pot sa cumpar linistit voturi. 🙂

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

3 răspunsuri to “Azi l-am sabotat pe Mircea Staicu si sunt foarte satisfacut.”

  1. Minea Adrian Says:

    Ce tare, blog despre bombonel!

  2. Termopane Says:

    Despre termopane!

  3. adrian Says:

    Nastase sa multumeasca primarului din Mizil si tiganilor pentru voturile pe care le-a obtinut de aici . Singurul oras unde tiganii sint folositi ca masa de manevra electorala pe banii contribuabililor ( adica ajutoare sociale ) . Toti ,,fuduii ” vin si pleaca din Mizil . Ceea ce avem nevoie la Mizil de atitia si atitia ani sint locurile de munca ( mai ales pentru tigani ) . Si ei pot contribui prin munca la cresterea bugetului local , nu numai la diminuarea lui . Dar in campanii ( mai ales ) au fost invatati sa li se dea … iar romanii trebuie sa se invete sa ii suporte , nespalati , impertinenti , tupeisti , violatori , hoti ……

Lasă un comentariu